Opgelost door Jumbo Supermarkten: Nergens staat dat je als je een vol boekje/boekjes hebt, dit van te voren moet aanmelden.

content Opgelost
Bikkel

Jumbo's spaarpot?!? Voor een extra vakantiecentje wil ik 8 volle boekjes inleveren.
Dit kan niet. Dit moet eerst gemeld worden, mondeling of telefonisch bij de Jumbo te Emmen, Weerdingerstraat. Gevraagd of ik dan 4 boekjes in kon leveren. Kan ook niet! Mag wel 1 boekje inleveren bij de sigaretten die ik koop!
Er staat toch: "U kunt uw volle spaarkaarten verzilveren bij de servicebalie in uw Jumbo". Blijkbaar niet. Ze kijken zelfs verontwaardigd als je met je zelf gekochte en bij elkaar gespaarde boekjes komt!

De service verlenen die ze beloven. En mij direct geven waar ik recht op heb!

Jumbo Supermarkten
    Geachte Heer/Mevrouw van Kooten,

Hartelijk dank voor je melding.

Wat vervelend dat het niet mogelijk is geweest om zonder vooraankondiging de 8 boekjes met spaarzegels te verzilveren.

Wij hebben niet standaard een dergelijk bedrag beschikbaar in de kassa's.

Grote bedragen worden meteen afgeroomd zodat medewerkers niet met grote hoeveelheden geld in hun kassa moeten werken.

Bovendien worden de meeste boodschappen per pin betaald waardoor er ook minder contant geld binnen komt.

De kluis is beveiligd met een tijdslot waardoor het geld ook niet zomaar uit de kluis gehaald kan worden. Daarnaast zijn er maar een beperkt aantal mensen die in de kluis kunnen.

Vandaar dat je het beste een aantal dagen van te voren aan kunt geven dat je meerdere boekjes in wilt leveren, dan wordt hier rekening mee gehouden en wordt er geld apart gelegd.

Wij hebben hiertoe moeten besluiten vanwege de veiligheid van onze medewerkers.

Minder geld in kas, verlaagt immers de kans op overvallen.

Wij hopen op je begrip hiervoor.

Wij sturen je melding door naar de winkel met de vraag om contact met je op te nemen om te kijken wanneer het geld beschikbaar kan zijn voor je zodat je alsnog het geld krijgt waar je natuurlijk recht op hebt.

Je melding hebben wij vastgelegd in dossiernummer 423910.

Mocht je nog vragen hierover hebben, kun je ons natuurlijk altijd bellen via 0800-0220161.

Onze medewerkers helpen je graag verder.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice

Bikkel
Zeker een dag van te voren dat je boekjes wilt inleveren. Moet wel met vermelding met je naam. Dan reserveren ze dat geld voor je. Het zou mooi zijn als ze dit ook op de boekjes noteren om ergernis te voorkomen!

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?