Klacht Jumbo Supermarkten: Niet kunnen inloggen op mijn account

Rona

Na inmiddels 3 x een ander emailadres aangemaakt te hebben, omdat ik na een aantal keren niet meer kon inloggen op mijn account, is het nu weer mis. De combinatie van wachtwoord en e-mailadres is niet geldig, Heb al heel vaak contact opgenomen hierover met jumbo, er wordt dan gezegd dat ze het doorsturen naar hun IT afdeling. Vervolgens hoor je niets meer van ze en het probleem wordt niet opgelost. Nu met het 2e account hetzelfde probleem. Kan dus geen boodschappen bestellen en kan zelf niet naar de winkel om boodschappen te doen. De service hierin is ver te zoeken bij de Jumbo.

Ik wil dat het probleem opgelost wordt en ik weer kan bestellen zonder elke keer een nieuw emailadres te moeten aanmaken, wat na 2 of 3 keer bestellen hetzelfde probleem oplevert
Heb een mail gekregen dat mijn account gedeblokkeerd zou zijn, Snap al niet waarom het geblokkeerd was en kan ook nog steeds niet inloggen, dus tjonge jonge wat een "oplossing". Niet dus! Sorry Jumbo, maar wat dit soort dingen betreft is jullie service super slecht, Ik was altijd heel tevreden, maar op deze manier raken jullie wel goede klanten kwijt.

Rona
    En ook hier wordt gewoon niet gereageerd op een klacht. Zegt wat dat betreft wel genoeg over het respect van Jumbo voor hun klanten
    Jumbo Supermarkten
    Geachte Heer / Mevrouw,

Sorry voor onze late reactie. We hebben je melding doorgezet naar desbetreffende afdeling en je account is inmiddels gedeblokkeerd. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en graag tot ziens bij Jumbo!

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?