Klacht Jumbo Supermarkten: niet leverbare producten uit messenzegel-actie

Klachtnummer
# 389280
Gebruiker
Lars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na me enorm gefocussed te hebben op boodschappen te blijven doen bij Jumbo ikv de messenzegel-actie zijn nu de messenslijpers o.a. niet leverbaar. Ik baal daar van. Heb 3 volle kaarten die ik daarvoor wil benutten. Zo ben ik gepaaid en zo ben ik teleurgesteld. Daarvoor heb ik niet gespaard. Eerlijk is eerlijk. Graag alsnog asap messenslijpers / blokken en planken leveren. (Haren Gr) Dank
p.s. er werd mij een spekje voorgehouden dat ze in week 36 zouden komen. (niks van gezien)

De oplossing

Graag zsm alsnog de producten leveren zoals beloofd

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Nieuwenhuizen,

    Hartelijk dank voor de melding,

    De messenblokken, slijpers en snijplanken zijn op dit moment niet leverbaar. Vanaf 19 september tot 30 september is het mogelijk deze producten na te bestellen via onze website. www.jumbo.com.

    Op deze manier hopen wij aan alle aanvragen te kunnen voldoen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen