Klacht Jumbo Supermarkten: Niet leveren wat ik bestel

Ricosme

Wij bestellen altijd gebak voor verjaardagen, online, om later in winkel af te kunnen halen. Wij doen fit omdat we dan krijgen wat we bestellen. DUS NIET!!!
Voor de derde keer achter elkaar gaat het dus fout!! Elke keer hebben ze 1 vlaai niet erbij geleverd of verkeerd geleverd. Dit is niet de fout van het filiaal, maar van het ," hoofdkantoor" of waar bestelling binnenkomt.

1 a 2 keer een fout kan, maar voor de 3e vind ik voor zo'n groot bedrijf zeker niet netjes. Ik wil krijgen wat ik bestel!!!

Reactie van Jumbo, waarom het toch steeds mis gaat.

Ricosme
    Nog steeds niets van Jumbo gehoord. 0 reactie.
    Slechte zaak ,zo ga je niet met klanten om.....
    Geachte heer, mevouw,

Wat ontzettend vervelend dat het nu al een aantal keer op rij mis gaat met je gebaksbestelling.

Dit willen we zeker graag verder onderzoeken.

Zou je ons kunnen laten weten wat er niet goed ging bij de laatste bestelling?

We vernemen dit graag van je.

Ricosme
    Luxe vlaaipunt zomer hadden we besteld, maar die was helemaal niet geleverd aan het filiaal in Grave. Heb daardoor duurder gebak moeten nemen
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het doorgeven wat er niet goed was.
    We hebben dit doorgestuurd naar onze leverancier. Zodra we een reactie hebben, laten we dit aan je weten.

Fijn weekend nog.

Geachte heer, mevrouw,

We willen graag het antwoord van onze leverancier met je delen:

"De luxe 10 vlaaienpunt is een heel specifiek product, helaas door grondstof problemen was deze niet leverbaar. Neemt niet weg dat dit heel vervelend blijft voor de klant. Onze exuces hiervoor."

Het is niet netjes dat de winkel je nu duurder gebak heeft laten afrekenen. Daarom vragen we onze collega's om hier nog even contact met je over op te nemen.

We wensen je een hele fijne avond.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?