Klacht Jumbo Supermarkten: Niet leveren wat ik bestel

Klachtnummer
# 534039
Gebruiker
Ricosme
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij bestellen altijd gebak voor verjaardagen, online, om later in winkel af te kunnen halen. Wij doen fit omdat we dan krijgen wat we bestellen. DUS NIET!!!
Voor de derde keer achter elkaar gaat het dus fout!! Elke keer hebben ze 1 vlaai niet erbij geleverd of verkeerd geleverd. Dit is niet de fout van het filiaal, maar van het ," hoofdkantoor" of waar bestelling binnenkomt.

1 a 2 keer een fout kan, maar voor de 3e vind ik voor zo'n groot bedrijf zeker niet netjes. Ik wil krijgen wat ik bestel!!!

De oplossing

Reactie van Jumbo, waarom het toch steeds mis gaat.

5 reacties

  1. Auteur
    Ricosme
    Datum
    Nog steeds niets van Jumbo gehoord. 0 reactie.
    Slechte zaak ,zo ga je niet met klanten om.....
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte heer, mevouw,

    Wat ontzettend vervelend dat het nu al een aantal keer op rij mis gaat met je gebaksbestelling.

    Dit willen we zeker graag verder onderzoeken.

    Zou je ons kunnen laten weten wat er niet goed ging bij de laatste bestelling?

    We vernemen dit graag van je.


    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice
  3. Auteur
    Ricosme
    Datum
    Luxe vlaaipunt zomer hadden we besteld, maar die was helemaal niet geleverd aan het filiaal in Grave. Heb daardoor duurder gebak moeten nemen
  4. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor het doorgeven wat er niet goed was.
    We hebben dit doorgestuurd naar onze leverancier. Zodra we een reactie hebben, laten we dit aan je weten.

    Fijn weekend nog.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice
  5. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    We willen graag het antwoord van onze leverancier met je delen:


    "De luxe 10 vlaaienpunt is een heel specifiek product, helaas door grondstof problemen was deze niet leverbaar. Neemt niet weg dat dit heel vervelend blijft voor de klant. Onze exuces hiervoor."

    Het is niet netjes dat de winkel je nu duurder gebak heeft laten afrekenen. Daarom vragen we onze collega's om hier nog even contact met je over op te nemen.

    We wensen je een hele fijne avond.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen