Klacht Jumbo Supermarkten: niet nakomen van belofte op de website

Ans

Met het hele gezin per direct in thuisquarantaine, dus online boodschappen doen en dan is het eerste bezorgmoment pas 3 dagen later? Zeer slechte zaak, terwijl er op de site staat "vandaag besteld, morgen in de keuken!!!)

zich houden aan de beloftes op de website, zeker in deze tijd dat mensen niet naar buiten kunnen/mogen

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Wat vervelend dat jullie met het hele gezin in quarantaine moeten.

Helaas laait het virus weer op waardoor weer veel meer mensen online gaan bestellen.
    Dit heeft als resultaat dat het niet altijd meer mogelijk is om vandaag te bestellen en morgen de boodschappen te ontvangen.

Door de genomen maatregelen wordt er alleen nog bij hoge uitzondering tot aan de keuken geleverd.
    Verder is de bezorging momenteel tot aan de voordeur. Zeker wanneer er sprake is van een (mogelijke) besmetting.

Wij hebben je melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling om te kijken of en hoe we de tekst aan zullen passen.
    Deze afdeling zal hierover gaan beslissen.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat het hele gezin gezond mag blijven of anders snel mag herstellen van de klachten.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?