Opgelost door Jumbo Supermarkten: Niet nakomen van de regels

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 359326
Gebruiker
AKV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Is stond rond kwart voor 7 als 4e in de rij voor kassa 2, kassa 1 ging open, gelijk gezegd dat is 4e in de rij stond. De kassamedewerker moest de camerabeelden laten bekijken, echter dit lukte blijkbaar niet omdat er niemand was om dit te doen. Daarna zou ze me in de wacht zetten om verder te kunnen. Ik heb aangegeven dat dit mij te lang ging duren, maar dit het niet klopt. Wat jullie niet kunnen waar maken mag ook geen reclame voor worden gemaakt. Dus ik heb betaald. Wat zegt de kassamedewerker, dat het nakijken niet meer hoeft. NEE HET DUURDE MIJ TE LANG. Wat slordig!!!!
Ik ben geholpen door Maryan en heb betaald om 18.51 op 4-4-2019

De oplossing

Reclameboodschappen 4e wachtende gratis, schrappen uit de reclamecampagnes.
Dit wordt niet of niet tijdig nagekomen.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Koster - Veldkamp,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Helaas kunnen wij geen beelden bekijken van de winkels.
    Daarom sturen wij je melding door naar de winkel met het verzoek om contact met je op te nemen.

    Je melding hebben wij vastgelegd in dossiernummer 259524.
    Wij gaan er vanuit dat de winkel hier bij je op terug komt.
    Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AKV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een gesprek geweest met medewerkers, hoe te handelen in het geval zo als in mijn klacht is omschreven. Hiermee is het voor mij afgedaan. Heb een kleine attentie gehad. Fijn dat er wel naar de klachten wordt gekeken en geluisterd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen