Klacht Jumbo Supermarkten: Niet te accepteren wachttijden voor de kassa vernieuwde Jumbo Wilhelminakade Groningen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 556522
Gebruiker
Jacob Bolhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet te accepteren wachttijden voor de kassa vernieuwde Jumbo Wilhelminakade Groningen.
Sinds de verbouwing van de Jumbo aan de Wilhelminakade Groningen zijn er twee kassa nog open en de rest is zelfbediening kassa.
Ik wens voor de gewone kassa te kiezen. Vandaag, 20 september, waren de rijen gigantisch lang bij ALLE kassa's. Ergo: Was veel meer tijd kwijt met wachttijd voor de kassa als het doen van de boodschappen. De Klachten waren niet van de lucht.
Enorm veel ontevreden klanten. Ik kom al 45 jaar in deze zelfbediening, ook toen het nog geen Jumbo was. Ik ga vanaf heden naar een andere winkel. Wil dit niet telkens meemaken. U bent een trouwe klant kwijt. Betaal trouwens ipv € 1,29 voor zonnebloemolie na de heropening € 1,75.

De oplossing

Kortere wachttijden voor de kassa's

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding,

    Wat vervelend om te lezen dat de wachttijden op zijn gelopen sinds de verbouwing.
    Wij sturen jouw melding door naar de winkel met het verzoek om contact met je op te nemen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacob Bolhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen