Klacht Jumbo Supermarkten: Niet te accepteren wachttijden voor de kassa vernieuwde Jumbo Wilhelminakade Groningen.

Jacob Bolhuis

Sinds de verbouwing van de Jumbo aan de Wilhelminakade Groningen zijn er twee kassa nog open en de rest is zelfbediening kassa.
Ik wens voor de gewone kassa te kiezen. Vandaag, 20 september, waren de rijen gigantisch lang bij ALLE kassa's. Ergo: Was veel meer tijd kwijt met wachttijd voor de kassa als het doen van de boodschappen. De Klachten waren niet van de lucht.
Enorm veel ontevreden klanten. Ik kom al 45 jaar in deze zelfbediening, ook toen het nog geen Jumbo was. Ik ga vanaf heden naar een andere winkel. Wil dit niet telkens meemaken. U bent een trouwe klant kwijt. Betaal trouwens ipv € 1,29 voor zonnebloemolie na de heropening € 1,75.

Kortere wachttijden voor de kassa's

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding,

Wat vervelend om te lezen dat de wachttijden op zijn gelopen sinds de verbouwing.
    Wij sturen jouw melding door naar de winkel met het verzoek om contact met je op te nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice

Jacob Bolhuis

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?