Klacht Jumbo Supermarkten: Nieuwe verpakking waterflesjes waardeloos!

sad Niet opgelost
Desiree

Jumbo heeft haar 6 pack flesjes water zonder prik (de blauwe verpakking) in een nieuw jasje gestoken. Wat een ellende..huilende kinderen achterin de auto Die de flesjes niet meer open krijgen. 1 dochter met zelfs een blaar op haar hand omdat het flesje zo strak dicht zat en zij maar bleef proberen. Het flesje heeft ook geen normaal halsje meer waar je het vast kunt pakken. Het dopje zit veel te dicht tegen het brede deel van de fles. Ik heb toen de flesjes voor de kinderen opgedraaid , maar omdat ik zoveel kracht moest zetten draaide ik de flesjes stuk. Ik vraag me dan af ...de flesjes die er eerst waren die waren prima..wie haalt het nou in zijn hoofd om iets dat goed is te vervangen voor flut spul. Ik moet nu wel op zoek bij een andere supermarkt naar normale flesjes.

Wij willen de oude verpakking van de waterflesjes graag weer terug!

Geachte heer/mevrouw Ten Hoor,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over je ervaring met de nieuwe verpakkingen van onze flesjes water.

We vinden het vervelend te horen dat deze niet makkelijk open te krijgen zijn waardoor zelf 1 dochtertje een blaar op der hand heeft gekregen van blijven proberen.

We hebben de melding intern door gezet naar de afdeling kwaliteit om dit verder te laten onderzoeken en bespreken met de leverancier.

Zodra wij hier antwoord op hebben komen wij hier op terug.
    Heb je tussentijds nog vragen horen wij dit graag, Er is een dossier aangemaakt in ons registratie systeem onder dossiernummer 281952.
    Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 08:00 tot 22:30 op het nummer 0800-0220161

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice.
    Desiree
    Deze reactie is om mijn klacht actief te houden! Désirée van der Meijden
    Jumbo Supermarkten
    Bedankt voor het actief houden van deze melding,

We hebben zojuist een reactie ontvangen van de leverancier en zij geven aan dat er een nieuwe dop op de flesjes water is gekomen afgelopen week.
    Daarmee gaan zij er vanuit dat deze meldingen niet meer voor gaan komen.

Onze excuses voor het ongemak.
    x

Desiree
Geen idee. Dopjes worden vervangen. Ik hoop dat het iets oplost.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?