Klacht Jumbo Supermarkten: Nog steeds geen antwoord op mijn klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 521258
Gebruiker
Coby
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nogmaals klacht over de deksels die niet bij de pannen te koop zijn

De oplossing

2 deksels anders geld terug van mijn pannen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor je melding.

    Helaas is door de grote vraag je gewenste artikel van de pannenactie niet beschikbaar. Je kunt van woensdag 10-2 t/m 23-2 nog wel een nabestelling doen op; jumbo.com/pannen.

    Let op; ook voor nabestellingen heb je een volle spaarkaart of het juiste aantal Extra's punten nodig. Je ontvangt na bestellen via de website een email met de bevestiging van je bestelling, en hierna volgt nog een tweede email met daarin jouw ophaalmoment.

    Wij wensen je veel kookplezier!

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Coby
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja dat je de deksels kon bestellen maar je weet niet wanneer het komt Verkoop dan geen pannen waardeloos dit
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen