Klacht Jumbo Supermarkten: Nvt

klacht (coronavirus (COVID-19)

zeer ernstige klacht over Jumbo Carboonplein Kerkrade. Onderwerp: coronavirus (COVID-19)

04-04-2020

Mijn vrouw en ik hebben vandaag boodschappen gedaan bij jullie, tot onze verbazing zagen wij dat je de winkelwagen eerst met je blote handen buiten moest vast pakken om vervolgens ermee naar binnen te rijden? daar kom bij een tafeltje met Ontsmettingsmiddelen dit eerste proces is al niet logisch? (de ontsmettingsmiddelen die door iedereen werd vast gepakt stond daar klaar?), daarmee moet je dan zelf alles desinfecteren. Toen we de winkel inliepen zag ik tot mijn verbazing dat er groepen mensen schouder tegen schouder en tegenover elkaar 50cm maximale afstand gezellig stonden te praten? Ook kinderen die door de winkel renden? Niemand van personeel die de mensen netjes verzocht om dit niet te doen wat betreft het Coronavirus COVID-19 besmettingsgevaar? Hier was dus heel duidelijk sprake van het niet naleven van veiligheidsmaatregelen die vanuit RIVM zijn opgelegd. Op deze wijze ontstaan er broeihaarden en kan de veiligheid niet meer gegarandeerd worden van de consument. Wat ik gewoonweg een grof schandaal vind is dat de supermarkten nu in crisistijden van essentieel belang zijn. En nu in deze crisistijden enorme omzet maken en overduidelijk daar ook hun prioriteit is, de veiligheid van de consument interesseert ze schijnbaar niks. Wij hebben hier ieder geval vandaag een hele slechte nasmaak aan overhouden, en we komen hier dus nooit meer.🤦‍♂️🤦‍♂️

Ik heb dit doorgegeven aan de gemeente en de RIVM

Met vriendelijke groet

Nvt

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, goed dat je contact opneemt!

Je kan erop rekenen dat we er alles aan doen om boodschappen doen bij Jumbo zo prettig en fijn mogelijk te houden.

Hierin volgen we de richtlijnen van het RIVM op de voet.
    In onze winkels hebben we al verschillende veiligheidsaanpassingen gemaakt, hier zijn wij uiteraard nog niet mee klaar en iedere tip is welkom!

Ik heb je bericht daarom ook doorgestuurd naar ons crisisteam en de verantwoordelijke afdeling zodat ze dit in behandeling kunnen nemen.

Onze collega’s in de winkel staan je ook graag te woord mocht je nog vragen hebben!
    In deze bijzondere tijd is het vooral belangrijk dat we het samen doen, we hopen hierbij dan ook op je begrip!

We wensen je heel veel gezondheid toe en zien je graag terug bij Jumbo!

Jumbo Klantenservice

klacht (coronavirus (COVID-19)

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?