Opgelost door Jumbo Supermarkten: onbeschofte kassajuffrouw

sad Opgelost
H.G.M. van Oosterhout

De kassajuffrouw [naam verwijderd door moderator] heeft de kenmerkende Oost-Europese klantvriendelijkheid. Geen begroeting. Vervolgens begint ze de artikelen al te scannen terwijl wij deze nog op de band aan het leggen zijn. Daardoor wordt het een bende achter de kassa. De band na de kassa laat ze voortdurend lopen waardoor alle artikelen op een hoop worden gepropt, verpakkingen stuk gaan en wij onze boodschappen niet fatsoenlijk in de bekende Jumbo-tassen kunnen inpakken.
Vervolgens begint ze al de boodschappen van de volgende klant te verwerken en bij de onze te proppen. Ook rekent ze af met deze klant waarbij alle regels omtrent onderlinge afstand met voeten worden getreden.

Het personeel instrueren in de nette omgang met klanten, zeker in deze Corona-crisis:
1. een korte begroeting, 2. wachten met scannen tot de spullen op de band liggen, 3. niet de boodschappen naar achter drukken met de band terwijl de ruimte achter de kassa al helemaal vol ligt en er dus verpakkingen open kunnen springen, 4. niet gewoon met de volgende klant verder gaan en afrekenen, terwijl de vorige klant de spullen nog aan het inpakken zijn, 5. dat in deze Corona-crisis de onderlinge minimumafstand van 1,5 meter in acht moet worden genomen

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Wij zullen dit voorleggen aan de winkel waar dit is voorgevallen.

Inmiddels zijn de richtlijnen strikter en duidelijker voor al onze medewerkers.
    Aanpassen van gewoontes heeft echter soms wat tijd nodig.

Wij doen er alles aan om winkelen voor iedereen zo gezellig en veilig mogelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice

H.G.M. van Oosterhout
betere instructie Corona-maatregelen, dat is inmiddels duidelijk verbeterd! betere instructie "omgaan met klanten": resultaat niet controleerbaar

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?