Klacht Jumbo Supermarkten: onbetamelijk en kinderachtig gedrag van medewerkster

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 400288
Gebruiker
hondindepot
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bij Jumbo Merelstraat Utrecht weigerde kassajuffrouw Marja heden 5 november 2019 pertinent en zeer onvriendelijk mij een pannenzegel te verstrekken omdat ik gezegd zou hebben dat ik die niet wilde - hetgeen niet zo was. Ik vind dergelijk gedrag geen pas geven.

Gewenste oplossing

Ik wil dat u deze juffrouw op de vingers tikt en haar aanspoort klantvriendelijkheid te betrachten.
Geboden oplossing
Jumbo zal de klacht onder de aandacht van het betreffende filiaal brengen. Zij zulle contact met mij opnemen om de klacht verder af te handelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    hondindepot
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Peeters,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wij vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad in een van onze Jumbo filialen. Natuurlijk is het niet zoals wij dit graag zien.

    Je melding zetten wij door naar het filiaal Merelstraat te Utrecht. Er zal vanuit dit filiaal contact met je worden opgenomen, volgens onze procedures.

    Mocht je nog vragen hebben aan ons, dan zijn wij bereikbaar onder telefoonnummer 0800-0220161.
    Je melding staat geregistreerd onder dossiernummer 00633834.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen