Klacht Jumbo Supermarkten: onbetamelijk en kinderachtig gedrag van medewerkster

content Niet opgelost
hondindepot

Bij Jumbo Merelstraat Utrecht weigerde kassajuffrouw Marja heden 5 november 2019 pertinent en zeer onvriendelijk mij een pannenzegel te verstrekken omdat ik gezegd zou hebben dat ik die niet wilde - hetgeen niet zo was. Ik vind dergelijk gedrag geen pas geven.

Ik wil dat u deze juffrouw op de vingers tikt en haar aanspoort klantvriendelijkheid te betrachten.
Jumbo zal de klacht onder de aandacht van het betreffende filiaal brengen. Zij zulle contact met mij opnemen om de klacht verder af te handelen.

hondindepot
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw Peeters,

Hartelijk dank voor je melding.

Wij vinden het vervelend dat je deze ervaring hebt gehad in een van onze Jumbo filialen. Natuurlijk is het niet zoals wij dit graag zien.

Je melding zetten wij door naar het filiaal Merelstraat te Utrecht. Er zal vanuit dit filiaal contact met je worden opgenomen, volgens onze procedures.

Mocht je nog vragen hebben aan ons, dan zijn wij bereikbaar onder telefoonnummer 0800-0220161.
    Je melding staat geregistreerd onder dossiernummer 00633834.

Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?