Klacht Jumbo Supermarkten: Ongevraagde koopzegels op kassabon.

sad Niet opgelost
Jan

Ik heb bij Jumbo boxmeer 'n busje chili-peper gekocht.
Thuisgekomen gekomen bleek op de kassabon naast de prijs van de peper €2,27 ook 2 koopzegels in rekening gebracht € 0,20
Wat zijn dit voor malafide oplichtingspraktijken?
Er is niet over koopzegels gesproken, ik heb er niet om gevraagd, en wist niet eens wat het was. Ik heb gewoon PIN-betaald en alleen 'n kassabon ontvangen.
Ja, het is maar 20 cent, maar het gaat om deze onbehoorlijke praktijken.

Ik wil dat Jumbo Boxmeer contact opneemt, en 20 cent terug op mijn rekening overmaakt.

Jumbo Supermarkten
    Beste Smits,

Hartelijk dank voor de melding,

Wat vervelend te lezen dat je op je bon koopzegels ziet staan terwijl daar niet om gevraagd is of aan je overhandigd.
    Dit is zeker niet de bedoeling!

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om geld terug te storten naar de rekening,
    En wij zien dat het telefoonnummer wat je hebt opgegeven onjuist is. Dus is het voor de winkel ook erg lastig contact op te nemen om met een passende oplossing te komen.

Je mag zo ie zo als je in de buurt komt dit bij de service balie in boxmeer melden wat er voorgevallen is zij zullen dit netjes met je oplossen.

Onze excuses voor het ongemak!

Jumbo Klantenservice

Jan
Mijn telnr. is helaas niet compatible met het verplichte invoerveld. Bovendien geef ik er, om nog meer misverstanden te voorkomen, de voorkeur aan om schriftelijk met U over de klacht te communiceren. De winkel kan mij 24/7 per email bereiken om met 'n passende oplossing te komen. Helaas heeft Jumbo daar geen gebruik van gemaakt.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?