Klacht Jumbo Supermarkten: onheus bejegend

A. Boerenkamp

Vandaag is bij Jumbo Boschdijk Eindhoven aan de kassa gevraagd in mijn handtas te laten kijken. Ik ben bijna 60 jaar en doe al 45 jaar boodschappen maar dit nog nooit meegemaakt. Mijn handtas is privé en daar heeft een meisje van waarschijnlijk nog geen 20 jaar oud niets in te zoeken.
Ik vond het op zijn zachts gezegd ronduit vervelend en onbeleefd. Alsof je als crimineel wordt behandeld. Ik begrijp dat je winkeldiefstal wilt bestrijden maar val daar geen onschuldige klanten mee lastig.

Het is al gebeurd en niet meer terug te draaien.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Boerenkamp,

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over je ervaring in een van onze winkels.

We vinden te horen dat je in het filiaal in Eindhoven een vervelende ervaring hebt gehad. Wij gaan deze melding daarom door zetten naar deze winkel zodat zij dit daar intern kunnen bespreken.

Wij gaan er vanuit dat er vanuit de winkel nog contact met je wordt opgenomen.

Heb je nog vragen of opmerkingen willen we je adviseren telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice 08000220161

onder vermelding van dossiernummer 236044

Jumbo Klantenservice,

A. Boerenkamp
Tas inleveren bij de service balie

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?