Klacht Jumbo Supermarkten: Onprofessionele winkel in de weekenden

sad Niet opgelost
Petra

Onvriendelijk behandeld door personeelslid,omdat ik bij een artikel jullie erg kleine lettertjes niet gelezen had.misleidende reclame..
En nog steeds de spaghettisaus van 28-10-2018 in het schap staat..wordt het niet eens tijd dat jullie daar beter op letten,en in de weekenden iets meer personeel met verantwoordelijkheidsgevoel in de winkel.zetten.!!

Voor mij hoeven jullie niks te doen, doe wat aan dat personeel.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Pothoff,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij willen graag de klacht verder in behandeling nemen en zouden daarom willen weten om welk filiaal dit gaat.

Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 116371''. Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Petra
Aanstaande maandag is er afgesproken dat ze zullen bellen.Afgelopen donderdag heeft iemand vd plaatselijke Jumbo gebeld ,maar was ik niet aanwezig.Ik ga er dus vanuit dat ze maandag nog een keer zullen bellen.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?