Opgelost door Jumbo Supermarkten: Onslagen om niks

sad Opgelost
Amber1204

Vandaag om 09:00 had ik een gespek om te bespreeken hoe het ging mijn dus ik zij dat het goed ging tot mijn werkgever zij van je vind het lastig en we verwachten het niet wat wij willen te wel ik tegen die mij in moest werken dat ik de eerste keer lastig vond en dat het de 2 x beter ging maar en toen vandaag zij mijn werkgever je bent onslagen omdat je het niet kunt ik kan het wel maar ik heb maar nog maar 3 x gewerkt in 2 maanden tijd en er is niet reking gehouden met mijn les rooster wand ik moets altijd op maandag van 17:15 tot 19:00 werken tewel ik pas om 15:50 uit ben van school ben minstens een uur moet fietsen Tewel ik dinsdag woensdag zaterdag en zondag ook had opgegeven

Een oplossing bedenken en een waarsuwing krijgt die werk gever die mij heeft onslagen

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Mekenkamp,

Hartelijk dank voor je melding.

Helaas kunnen wij je vanuit de klantenservice niet helpen als het gaat om een arbeidsgeschil in de winkel.

Wij raden je aan om telefonisch contact op te nemen met een medewerker van onze HR afdeling.
    Hiervoor kun je de receptie van het hoofdkantoor via 0413-380200.

Je melding hebben wij vastgelegd in dossiernummer 250779.

Onze excuses voor deze ervaring en dat wij je niet verder kunnen helpen.

Jumbo Klantenservice

Amber1204

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?