Klacht Jumbo Supermarkten: Onterecht beschuldigt van diefstal

Klachtnummer
# 405835
Gebruiker
x
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben een persoon met hele hoge normen en waarden. Voordat ik boodschappen ging doen in de Jumbo, was ik nog naar de Albert Heijn gegaan voor producten die niet in het assortiment van de Jumbo liggen. Ik heb toen in de Albert Heijn afgerekend met een zelfscankassa en vervolgens het bonnetje weggegooid zoals ik altijd doe. Ik denk daar verder niet bij na. Vervolgens ben ik bij het afrekenen in de Jumbo ten onrechte beschuldigt van diefstal, waarbij alle camerabeelden teruggekeken werden en dat terwijl ik mijn bankafschrift heb laten lezen. Zoals verwacht bleek er niks te zien. Enerzijds begrijp ik het, maar vanuit mijn perspectief voelt het als een ontzettende belediging. Ik vind het ongehoord en nu hebben mensen achter mij in de rij wellicht ook een vertekend beeld gekregen van wie ik ben.

De oplossing

Geen idee. Ik voel me ontzettend beledigd.

3 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Beste heer/mevrouw Van den Berg,

    Ik vind het erg vervelend dat je deze ervaring hebt gehad in één van onze filialen. Dit is uiteraard niet waar wij als Jumbo voor willen staan. Tenslotte is onze klant het vertrouwen waard.

    Graag wil ik de melding, zoals onze procedure is, doorzetten naar de winkel waar dit heeft plaatsgevonden. Kun je ons melden in welk filiaal dit is gebeurd?

    Ter informatie laat ik weten dat je melding is vastgelegd onder dossiernummer 691794. Wanneer je contact met ons opneemt en je vermeld dit dossiernummer dan kunnen we je snel te woord staan. Ons telefoonnummer is 0800-0220161.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.
  2. Auteur
    x
    Datum
    Dank! Het gaat om het filiaal op Merelstraat 46. Ik vraag me alleen af wat daar verder precies mee wordt gedaan?

    Mvg, Femke
  3. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Van den Berg,

    Hartelijk dank voor het doorgeven van de winkel.

    Wij sturen je melding door naar Jumbo Utrecht Merelstraat.
    Zij kunnen met jou in gesprek gaan en samen met jou kijken naar een oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen