Klacht Jumbo Supermarkten: Ontevreden vanwege btw verhoging

Chelsey B.

Ik kocht altijd bananen waffels voor mijn dochter bij de jumbo. Normaal waren ze €1,99 en nu €2,49 dat is toch geen 3% verhoging, maar 25%

Dat jullie de prijzen meer gaan aanpassen naar de 3% verhoging i.p.v. HOGER

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Bloemberg,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.

Prijzen van producten zijn aan marktontwikkelingen onderhevig, zoals prijswijzigingen in de keten, veranderingen in de kostprijs en/of prijsontwikkelingen bij andere supermarkten. Er zijn in de afgelopen weken inderdaad producten in prijs verhoogd, maar in dezelfde periode ook heel veel producten in prijs verlaagd. We meten voortdurend de prijzen bij supermarkten in heel het land. Als blijkt dat exacte dezelfde producten elders alsnog goedkoper zijn, passen wij volgens de laagsteprijsgarantie de prijs aan. Klanten kunnen bij Jumbo rekenen op altijd lage prijzen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 161980". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?