Klacht Jumbo Supermarkten: Ontzegging Jumbo Barendrecht Carnisselande

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333302
Gebruiker
C.Stofbergen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Klacht
18-11-2018
De chef van deze Jumbo Barendrecht Carnisselande heeft mij de toegang tot de winkel ontzegd.
Dit omdat ik artikelen van over de datum bij de kassa liet zien.
Hier om werd mij gevraagd de winkel te verlaten, en werd mij voor 1 jaar de toegang ontzegd.
Heb hier geen schriftelijke bevestiging van gehad of ontvangen!
Als het personeel goed zou werken, zou er ook niks in de schappen van de winkel liggen die over de datum zijn.
Omdat ik denk dat ik niks verkeerd heb gedaan, denk ik dat dit onterecht is ?
En nu is ook de Albert Heijn op deze locatie ( Carnisselande ) voor 4 weken gesloten, dus kan ik nu geen boodschappen meer doen hier !
In verband met een Hernia kan ik niet verder reizen voor mijn dagelijkse boodschappen !

Mvg C Stofbergen

De oplossing

Gewenste Oplossing
Ik zou blij zijn als deze ontzegging terug gedraaid werd zodat ik weer normaal boodschappen kan doen.
Ben nu afhankelijk van anderen die af en toe voor mij boodschappen meenemen ivm mijn Hernia !

Dus, heb totaal geen bevestiging van mijn ontzegging gekregen of ontvangen !

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Stofbergen,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 124475". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.Stofbergen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is doorgestuurd naar het desbetreffende filiaal ! Zal hier wel niks meer van horen. Kan nu geen boodschappen meer doen in mijn buurt, omdat de Albert Heijn ook 4 weken dicht is. Dus, nog niks opgelost !!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen