Klacht Jumbo Supermarkten: onvoldoende afstand bij afrekenen en boodschappen opruimen.

sad Niet opgelost
Gebruiker1579777946

geen 1,5 m afstand bij afrekenen kassa en boodschappen opruimen. Meteen volgende klant in je nek net als voor het corona virus. bits antwoord cassiere bij opmerking erover.
jammer hoor.

dat ze de cassieres erop wijzen soms even te wachten tot klant fatsoenlijk en relatief veilig af kan rekenen en vertrekken. En niet meteen boos worden als er op normale toon een suggestie geoppert wordt.
voor mijzelf hoeven ze niets te doen want ik kom nooit meer in een Jumbo.

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht, goed dat je contact opneemt!

Je kan erop rekenen dat we er alles aan doen om boodschappen doen bij Jumbo zo prettig en fijn mogelijk te houden.

Hierin volgen we de richtlijnen van het RIVM op de voet.
    In onze winkels hebben we al verschillende veiligheidsaanpassingen gemaakt, hier zijn wij uiteraard nog niet mee klaar en iedere tip is welkom!

Zou je ons door kunnen geven bij welke winkel dit is gebeurd?
    Wij willen dit graag met de winkel opnemen.

Iedereen moet prettig en veilig kunnen winkelen in al onze winkels.

Wij horen dan ook graag van je.

Jumbo Klantenservice
    jumbo marconistraat 1 goes

Gebruiker1579777946
neutraal, ze beloofden het personeel van desbetreffende winkel te vragen nog beter op te letten . om afstand te bewaren etcetc,, ik voel me al gehoord en dat vind ik ook belangrijk

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?