Klacht Jumbo Supermarkten: Onvriendelijk personeel

Brrrr

7 van de 10 keer worden de producten opnieuw gecheckt en gescand. Je bent niet sneller de winkel uit. Fruit gescand op de stickers op de fruittafel, maar wordt niet goed in het systeem opgenomen. Zo denken ze dat het niet gescand is. Personeel zeer klantonvriendelijk. kijken je aan en geven je het gevoel dat jij iets gestolen hebt! Worden geen excuses aangeboden voor hun fouten!!!
Geen vriendelijke personeel en winkel. Koop er NOOIT meer!

Jumbo Supermarkten
    Beste de heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren over uw ervaring.

We vinden het vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met onze zelfscan. De zelfscan is een extra service voor u als klant. Ons systeem kiest echter willekeurige klanten waarbij een steekproef gehouden wordt. U krijgt dan een rood signaal - alsof u iets bent vergeten te scannen - en het systeem blokkeert. Hierdoor is het nodig om alle producten opnieuw te scannen, zodat het systeem kan controleren of er nog meer vergeten is. Dit heeft niets met u persoonlijk te maken, maar is wel noodzakelijk aangezien ons bestelsysteem aan onze kassaverkoop is gekoppeld. Alle producten moeten gescand worden in verband met voorraadbeheer.

Mocht u deze service niet meer als prettig ervaren dan kunt u natuurlijk altijd nog op de traditionele manier uw boodschappen afrekenen. We hopen echter dat u het nogmaals wilt proberen.

We willen uw melding over de foutieve stickers op de fruittafel graag doorsturen naar de verantwoordelijke medewerker van het filiaal. Hiervoor vragen we u ons te laten weten bij welk filiaal u deze ervaring heeft gehad.

U kunt dit gegeven versturen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 729570-1'. Onze klantenservice neemt vanaf dan uw melding verder in behandeling.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?