Klacht Jumbo Supermarkten: Onvriendelijke medewerkster

zonnestraal

HIEROP TOT HEDEN GEEN REACTIE!

4-5-2019

Dossiernr
00287260

Geachte heer / mevrouw bonodian,

Bedankt voor het versturen van uw melding. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.

U schreef ons het volgende:

Goede morgen,
Even over gastvrij personeel gesproken.
Vrijdag 3 mei kwam ik samen met mijn zoon en schoondochter tussen 16.00 en 17.oo uur de jumbo binnen om mijn wekelijkse boodschappen te doen zo als te doen gebruikelijk. Iedere week koop ik tussen de €120 a €150 aan boodschappen. Bij binnenkomst liep ik eerst na de servicebalie om sigaretten te kopen er stond op dat moment maar 1 klant en 2 medewerksters dus ik dacht niet druk doe dit eerst. De oudere medewerkster was bezig met een postpakket van de klant die er stond. De andere norse juffrouw had een slof sigaretten in haar handen en zei direct tegen mij .....mn collega helpt u dadelijk. Ik vond dat oke en bleef wachten toen de klant voor mij klaar was liep de oudere medewerkster met het pakketje naar een kamer waarschijlijk afdeling postpakketten rechts van de balie. Inmiddels stond de andere norse medewerkster te niksen achter mij kwam een volgende klant binnen waarop zij pardoes vroeg wat hij wilde deze meneer had ook een postpakket.
Zet maar op de weegschaal zei ze en ze ging deze klant helpen ik bleef netjes wachten, toen ze uiteindelijk klaar was vroeg ik haar op een fatsoenlijke mannier juffrouw waarom helpt u wel een klant die na mij binnen komt en laat u mij hier staan waarop ze antwoorde op een snauwende mannier ik ben alleen voor de postpakketten en je hoeft niet tegen mij te schreeuwen waarop ik zei juffrouw ik schreeuw helemaal niet tegen u het is juist andersom maar sorry hoor de klantvriendelijkheid is hier op en top! Deze laatste zin kreeg de oudere medewerkster ook net mee toen deze terug arriveerde bij de servicebalie zij heeft mij toen vriendelijk gevraagd waar ze mij mee kon helpen en handelde dit correct af en wenste mij nog een fijne dag zoals het hoort. Bij thuiskomst vertelde ik dit aan mijn vriend die ook vaak de boodschappen haalt hij wist direct over wie ik het had. Deze juffrouw doet dit vaker volgens hem de klanten op zo een brutale mannier behandelen! Wat mij betreft niet HALLO JUMBO maar DAG JUMBO!!!!!
Dit moest ik even kwijt, ik wens u verder veel succes met uw winkel.
Mevr A.Korsten.

Een Jumbo klantenservice medewerker zal uiterlijk binnen 3 werkdagen op uw vraag reageren.

Jumbo Klantenservice

Reactie op mijn klacht.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Janssen Korsten,

Vervelend te horen dat de winkel niet heeft gereageerd op het bericht wat wij naar hun hebben door gestuurd.
    Wij zullen in jouw eerdere melding nogmaals een herinnering versturen naar de winkel.

Onze excuses voor het ongemak.

Jumbo Klantenservice.

zonnestraal
Uiteindelijke oplossing Niets gehoord geen reactie!