Klacht Jumbo Supermarkten: Opgedroogde kikker in pak melk

ggggrrrr

Ik had een pak melk waar we bij het laatste restje een ingedroogde kikker vonden. Heb het pak teruggebracht naar Jumbo en weten hoe het mogelijk is dat deze kikker erin zat.
We hebben antwoord gekregen. Moeilijk antwoord met technische gegevens, maar ook met de mededeling dat de kikker er NA openen bij ons erin gekomen is. Volgens mij is dit niet mogelijk. Als die er ingesprongen?? zou zijn kan hij toch niet ingedroogd zijn?
Achteraf jammer dat ik het pak naar Jumbo heb gebracht en niet naar een keuringsdienst van waren. Nu heb ik alleen de foto's.
Kan ik hier wat mee?

Eerlijk omgaan met levensmiddelen, eerlijk antwoord zodat dit niet weer gebeurt.

Jumbo Supermarkten
    Beste meneer/mevrouw van Sleen,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring.

Wij vinden het zeer spijtig dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze Jumbo volle melk en bieden daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Het monster dat we hebben mogen ontvangen is doorgestuurd naar de leverancier en hieruit is rekening gehouden dat:

- UHT-producten worden afgevuld in een gesloten systeem
    - UHT-melk gedurende 4-6 sec bij 140 °C wordt verhit
    - UHT-melk onder een druk van 200-220 bar over een homogenisator wordt gestuurd
    - UHT-melk een steriel product is

Gebaseerd op bovenstaande kunnen wij enkel stellen dat de kikker in het pak is terecht gekomen na opening van de verpakking door de consument.

Natuurlijk geldt ook voor onze Jumbo volle melk ‘Niet tevreden? Geld terug!’. U kunt zich bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen u dan een nieuw product aan bieden of uw geld terug geven. Tevens hebben wij u een cadeaukaart toegestuurd.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo Supermarkten

ggggrrrr
We hebben het volgend Jombo zelf gedaan en hebben een bon van 5 euro gekregen. Slaat nergens op.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?