Opgelost door Jumbo Supermarkten: Opletten en 1 lijn trekken in de winkels

sad Opgelost
Yvonne9161

Ben helemaal verbaast dat jumbo geen 1 hand staaf gebruikt,hier bij onze winkel kan je hup naar binnen iedereen bots op elkaar lekker druk ,mensen die aan bij vullen zijn pad vol en maar doorgaan !!!!! Terwel bij me zoon in Hoogvliet keurig geregeld wordt 10 mensen binnen alles wordt schoongemaakt !!!! Let op je winkels in deze tijd

Veilig !!!!!!

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Het coronavirus houdt de gemoederen in ons land bezig.
    Ook bij Jumbo zijn we alert. Mogelijk vraag je je af of je nog wel voor ál je boodschappen terecht kunt bij onze winkels. Wees gerust: dat is nog steeds het geval.

We willen benadrukken dat hygiëne bij Jumbo voorop staat. Al onze medewerkers wassen zeer regelmatig hun handen. Bovendien werken we met extra reinigingsmiddelen om voorwerpen zoals pinapparaten, handscanners en winkelwagentjes schoon te houden.
    Wij betreuren het om te lezen dat er een filiaal is waarbij je het idee hebt dat dit niet gebeurd.
    Zou je ons aan kunnen geven om welk filiaal het gaat?
    Dan gaan wij hier actie op ondernemen.

We vragen je om bij het afrekenen zoveel mogelijk te pinnen. Hierdoor vermijden we handcontact.
    Om je boodschappen veilig te doen is het belangrijk om minimaal 1,5 meter afstand van elkaar te houden. We laten in al onze winkels posters ophangen om de klanten hierop te attenderen.

In deze bijzondere tijd kan het echter gebeuren dat zaken iets anders gaan dan je van ons gewend bent. We hopen dat je hier begrip voor hebt.

Jumbo Klantenservice
    Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het doorgeven van de betreffende winkel.
    Je melding is meteen doorgestuurd naar de winkel met het verzoek om maatregelen te nemen.

Goed om te horen dat het bij Jumbo Zalmplaat al wel goed gaat.
    Wij gaan er dan ook vanuit dat het bij jouw winkel ook goed zal gaan.

Jumbo Klantenservice

Yvonne9161

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?