Opgelost door Jumbo Supermarkten: Personeelslid heeft het niet begrepen.

content Opgelost
Veldwachter

Vandaag, jawel Koningsdag, was ik tegen vijf uur in het filiaal Scherpenzeel om inkopen te doen voor zieke vrienden. Klokslag vijf uur kwam er een medewerken mij zeggen dat te zaak ging sluiten. Ik heb hem gezegd dat ik inkopen deed voor zieke vrienden en dat het lijstje niet in de volgorde van de winkelinrichting was en daarom iets meer tijd nodig had. Ik heb hem gevraagd mij te helpen; maar dat kon niet??=
Toen ik hem er op wees, dat de medewerkers stonden te niksen, er waren geen andere klanten , liep hij weg. Een andere medewerker, die service en klantvriendelijkheid wel begreep, hielp mij in een paar minuten aan de benodigde boodschappen. Ik kom uit een kruideniersfamilie, waar de klant koning was. Het bovenstaande is JUMBO onwaardig en niet in overeenstemming met de 7 Jumboregels!!!

Als ik filiaalchef was, kreeg betrokkene een laatste waarschuwing met het advies te gaan werken bij ALDI.

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Wij betreuren het dat je deze ervaring hebt gehad in een van onze winkels.
    Jouw melding sturen wij dan ook door naar de leidinggevende van de betreffende winkel met het verzoek om contact met je op te nemen.

Jumbo Klantenservice

Veldwachter
Het gaat niet direct om de klacht, maar het moet in Uw winkels gewoon niet voorkomen. In het algemeen is JUMBO Scherpenzeel juist klantvriendelijk en servicegericht. Ik heb het kennelijk even slecht getroffen met Uw medewerker. Tijdens het invullen van dit formulier werd ik gebeld door de "klachtenafdeling". Dat was een goed gesprek met wederzijds begrip. Alles opgelost!!!

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?