Klacht Jumbo Supermarkten: Pick Up Point verhoogt prijs zonder verwittigen.

Nviki

Via een code doorgegeven aan mij door familie was het mogelijk om € 10 korting te krijgen op een bestelling online. Aangezien ik nooit online etenswaren aangeschaft had, bestelde ik derhalve verpakte etenswaren (A-merk cola en chips) om zo gemakkelijk de bestelling te kunnen meenemen.
Artikelen in het mandje, code ingevoerd en de bestelling verzonden. Terstond een bestelbevestiging via email en twee dagen nadien een herinnering dat de bestelling klaarstond. De totaalprijs bij allebei de mailberichten corresponderend met de totaalprijs zoals ik die bij het plaatsen van de bestelling had geaccepteerd.
Naar de Jumbo gereden, bestelbevestiging overhandigd en betaald. Kreeg als vervanging van stoepkrijt en Radler kokosmelk die al bijna over de houdbaarheidsdatum was. Helaas werd ik niet geattendeerd dat er € 10 meer moest betaald worden dan op de bestelbevestigingen. Jumbo's klantenservice reageerde laconiek en met een attitude dat het debacle van hun bestelsysteem mijn fout was.

Excuses voor het misleiden van een klant, terwijl andere klanten wel gewoon gecompenseerd worden (via diverse fora vernomen). Excuses voor de onzin in het standaardmailtje dat het gewicht van producten de totaalprijs kan doen variëren (geheel niet van toepassing bij mijn order). Excuses voor het proberen af te schuiven van schuld naar de klant vanwege het veronderstelde misbruiken van hun systeem. Excuses voor het naderhand niet reageren op verdere correspondentie. Excuses voor het afschepen met bijna over datum kokosmelk vanwege het niet op voorraad hebben van stoepkrijt en flesje Radler.
Compensatie voor het geld dat ik ben verloren aan de bestelling en tegemoetkoming voor de tijd nutteloos besteed aan hun klantenservice.

Geen enkele reactie.

Nviki

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?