Klacht Jumbo Supermarkten: Prijsverschil in verschillende jumbo's

sad Niet opgelost
klokgieters

Dat ik in verschillende jumbo's verschillende prijzen betaal voor A producten en dat praat ik niet over 2 cent maar 42 cent....vind het idioot dat ik bij de ene jumbo meer betaal als bij een andere terwijl het het zelfde consurn betreft

Geen smoesjes verkopen terwijl ik het bewijs aanlevert en zich aan hun 7 zekerheden houden

Jumbo Supermarkten
    Beste de heer/mevrouw Klokgieters,

Jumbo garandeert via haar prijsgarantie de laagste vaste prijzen in elke plaats waar wij gevestigd zijn. Dit betekent automatisch dat de prijzen van producten kunnen variëren afhankelijk van de lokale concurrentie in een betreffende plaats.

Bovendien passen wij altijd onze prijs aan wanneer een andere supermarkt in een marktgebied de vaste prijzen van een bepaald product verlaagt. Onze prijsmeters controleren elke dag de prijzen van andere supermarkten en online. Ook door deze lokale prijsaanpassingen kunnen de prijzen in onze winkels én online dus per plaats verschillen.

Als een klant ondanks onze aandacht toch een product vindt dat bij een concurrent in de buurt blijvend goedkoper wordt aangeboden, dan past Jumbo de prijs aan en krijgt de klant die de prijsmelding doorgeeft als dank het product gratis.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 1319506-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

Jumbo Klantenservice

klokgieters
Er is geen aanbod gedaan terwijl ze me klacht noet snappen opnieuw een mail gestuurd naar ze met foto's hun denken dat het om verschillende concurnen gaat terwijl het gaat om.priks verschil binnen jumbo....ben benieuwd

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?