Klacht Jumbo Supermarkten: Product mogelijk bedorven, niet geconsumeerd.

Kangebeuren#112

Schenk opening bovenzijde zat niet goed vast (geplakt/geseald).
Schenk opening eraf getrokken bij het open trekken van pak appelsap
( Jumbomerk)

Ik wil jullie helpen door de klacht te melden. Misschien zijn er wel meer klachten. Mogelijk een verpakking of proces fout.

Jumbo Supermarkten
    Beste de heer/mevrouw Hulsman,

Onlangs hebben wij uw melding omtrent onze appelsap ontvangen. Helaas konden wij de gestuurde afbeeldingen niet openen. Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat het product niet aan de hoge kwaliteit heeft voldaan die u van de Jumbo producten mag verwachten.

Klachten over onze Jumbo producten handelen wij zo zorgvuldig mogelijk af. Om de oorzaak van de klacht te achterhalen is het noodzakelijk dat wij in het bezit komen van onderstaande gegevens:

- EAN nummer
    - Productiecode
    - Houdbaarheidsdatum

Wij verzoeken u binnen vijf werkdagen de ontbrekende gegevens ongefrankeerd te versturen of indien van toepassing te mailen, onder vermelding van dossiernummer 150022 naar:

Jumbo Service Center
    Antwoordnummer 10072
    5460 VB Veghel

klantenservice@jumbo.com

Natuurlijk geldt ook voor onze appelsap‘Niet tevreden? Geld terug!’. U kunt zich bij het volgende bezoek aan Jumbo melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen u dan een nieuw product aan bieden of uw geld terug geven.

Jumbo Klantenservice

Kangebeuren#112

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?