Opgelost door Jumbo Supermarkten: Producten voor de zoveelste keer vergeten te leveren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 622248
Gebruiker
Galanthus
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Helaas, voor de zoveelste keer worden producten niet geleverd. Iedere keer ontbreekt er wel wat. Nu heb ik voor mijn dochter Olvarit knijpzakjes 16 stuks besteld en niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Jumbo bezorgers moeten beter opletten bij het bezorgen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Galanthus
    Datum
    Graag hulp
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat het antwoord later komt dan je van ons gewend bent en dat de Olvarit niet bezorgd was. We hebben het aankoopbedrag aan je terugbetaald. Ook melden we dit bij de betreffende locatie, zodat onze bezorgservice verbeterd wordt.

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We wensen je een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo klantenservice.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen