Klacht Jumbo Supermarkten: Productiefout Stickers "helden in de keuken" ( 13 pakjes)

Bloempje32

Hallooooo Jumbo,

Super leuke actie hoor, het kookboek "helden in de keuken" maar de meeste stickers zijn gewoon waardeloos!
Het is een productiefout maar het is wel vervelend want zo krijg ik mijn kookboek natuurlijk nooit vol!
De stickers scheuren kapot zodra je ze van het stickervel af wilt halen omdat ze op vier punten nog eens extra bevestigd zitten en zo sterk dat je ze kapot scheurt en sommige stickers zijn zelfs helemaal niet van het stickervel af te halen.
Het is zonde want het haalt de lol om de stickers te sparen er zo wel vanaf!
Als het één pakje stickers was geweest hadden jullie me vast niet gehoord maar ik heb maar liefst 13 pakjes stickers waar ik nu dus helemaal niks mee kan!
Zo gaat het heel lang duren voordat ik mijn koekboek vol heb en dit lijkt me niet de bedoeling.

Graag zou ik 13 nieuwe pakjes "helden in de keuken" stickers krijgen.
(Desnoods in ruil voor de oude stickers zodat jullie (Jumbo) eerst kan zien dat er in de stickers die ik nu heb een productiefout zit en je hier dus niks aan hebt)

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw De vries

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jouw ervaring. Wij stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit verder te optimaliseren.

We vinden het vervelend te horen dat veel stickers niet bruikbaar zijn omdat deze niet goed gedrukt zijn. We horen graag welke nummer er nog ontbreken in het heldenboek. Als wij deze nummer hebben ontvangen gaan wij kijken wat we hierin nog voor je kunnen betekenen.

We willen je vragen een mail te sturen met de ontbrekende nummer naar klantenservice@jumbo.com in het onderwerp "dossiernummer 219590"

We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Jumbo Klantenservice.

Bloempje32
De ontbrekende stickers zouden opgestuurd worden. Er is vanuit Jumbo gevraagd of ik hierover contact op wilde nemen met de klantenservice. Dit verliep prima, er werd iedere keer zeer snel terug gereageerd, meelevend! Ze vonden het namelijk zelf ook vervelend dat de stickers verkeerd gedrukt zijn en je er voor je kookboek dus niks aan hebt! (Niet 1 maar 13 pakjes) Ik had serieus vertrouwen in Jumbo dat ze dit zouden oplossen,omdat ze in eerste instantie ook overkwamen alsof ze dit graag op wilde lossen maar niks blijkt minder waar,want nadat ze om mijn NAW gegevens hadden gevraagd zodat ze de stickers kunnen opsturen heb ik helemaal niks meer van ze vernomen,ik ben inmiddels bijna een week verder en heb ook nog steeds de stickers niet ontvangen,best apart hé! Met jullie blabla, ik doe niet meer mee met jullie gare stickeracties (of welke actie dan ook) dus voortaan mogen jullie MIJN stickers diep in jullie reet steken! En dan ook nog beweren dat het is opgelost. SCHAAM JE JUMBO!

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?