Klacht Jumbo Supermarkten: Punten meerdere keren niet bijgeschreven

Klachtnummer
# 535946
Gebruiker
Ik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Punten zijn al meerdere keren niet bijgeteld op mijn jumbo pas. En dan krijg je bericht als je binnen 1 week aan 135 scant krijg je 270 punten extra. Zojuist de laatste boodschappen gedaan moet nog voor 10 euro was 13 euro kwijt en weer de punten niet bijgeteld en vandaag was de laatste dag. Dus deze week voor niks boodschappen gedaan om aan mijn punten te komen. Hoop dat er een oplossing kan komen dit is al meerdere keren gebeurd.

De oplossing

Met een oplossing komen omdat dit al meerdere keren is gebeurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen