Klacht Jumbo Supermarkten: punten worden niet bijgeteld

Klachtnummer
# 430189
Gebruiker
Rietje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

jumbo klantenkaart geeft nu klik bij kassa aan dat kaart geaccepteerd is. Het geeft aan dat ik zegels wil en het bonnetje mee wil.
Wat het niet doet is de punten erbij op schrijven. Dit is 2x gebeurd. Zegt een keer dat het mislukt is en ik kan naar mijn punten fluiten. Komen ook niet later, laatste keer was 1 week geleden. Ga nu weer naar Jumbo, zal wel weer mis gaan

De oplossing

De app verbeteren en de punten erbij optellen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Vervelend dat de punten nog niet worden vermeld in je app.

    Zou je je kaartnummer met ons willen delen, zodat wij dit voor je na kunnen kijken? Hiervoor kun je ook contact met ons opnemen: 0800-0220161. Je melding is bij ons bekend onder dossiernummer: 00890017

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen