Klacht Jumbo Supermarkten: Radler bij jumbo4,29€ 6 stuk lidl 3,88€

snoepje

Prijs word aangepast

omdat ik naar jumbo heb gebeld voor de prijs aan te passen en op 10-08-2020 heb gekocht en jumbo schrijf achter op de bon vaste prijs elders lager u krijgt't product gratis en we passen de prijs aan maar niets gekregen dus zeg ik geen worden maar daden

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Graag willen we je bedanken voor je bericht in het kader van 'Euro's Goedkoper'.
    Het klopt wat je zegt: Vind je, ondanks onze zorg, tóch een product dat op het moment van melden elders blijvend goedkoper wordt aangeboden? Vertel het ons. Je krijgt het product gratis en wij passen de prijs binnen een paar werkdagen aan.
    Hier zijn echter wel wat voorwaarden aan verbonden, deze vind je op: https://www.jumbo.com/service/7-zekerheden/euros-goedkoper?cb=navigatie_7-zekerheden_1

Voldoet je melding hieraan? Dan willen we je vragen dit te melden in de Jumbo Supermarkt waar je je boodschappen doet.
    Je mag het natuurlijk ook bij ons melden, dan horen we graag in welke winkel je je boodschappen doet, om welk product het gaat, wat de prijs is bij de concurrent en welke winkel dat is in welke vestigingsplaats.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
    Jumbo Klantenservice

snoepje
Laat alles gelijk het is ik zok mijn winkel wel zelf

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?