Opgelost door Jumbo Supermarkten: Scankassa bijna nooit bemand

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 487114
Gebruiker
Bjm0861
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De scan kassa is niet permanent bezet. Indien men de afhandeling wil bespoedigen moet u de scankassa beter bezetten Hier afrekenen bij de info balie levert geen voordeel op. Daar staat men te wachten op post nl / sigaretten enz. Het effect van een scankassa is volledig verdwenen. Oplossing de kassa veel meer bezetten

De oplossing

Zie bovenstaande

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor de melding,

    Vervelend te lezen dat de scan kassa niet altijd bezet is.
    We horen graag in welk filiaal dit is voor gevallen dan gaan wij contact met ze opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bjm0861
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn melding is niet gelezen omdat in de melding het filiaal al werd vermeld
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen