Klacht Jumbo Supermarkten: schandalig € 8.00 in de afvalbak kunnen deponeren.

Klachtnummer
# 374671
Gebruiker
breda2012
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 kilo mosselen gekocht en er 20 aan overgehouden de schelp was bijna van heel de partij stuk en de open mosselen niet te sluiten.

De oplossing

fatsoenlijke mosselen inkopen i.p.v. deze rotzooi heb geen geldboom.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Ansems,

    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou ervaring met de mosselen.

    We vinden het vervelend te horen dat de kwaliteit van de mosselen aan de wensen overlaat waardoor je de meeste mosselen weg hebt moeten gooien.

    We gaan deze melding delen met onze leverancier om dit in de toekomst te kunnen verbeteren.
    Ook voor onze mosselen geldt niet tevreden, Geld terug.

    Excuses voor de late reactie, we willen je adviseren om in het vervolg een klacht of melding te maken via ons eigen platform via www.jumbo.com of via 0800-0220161. Daar komen de meldingen bij de juiste persoon terecht en worden snel afgehandeld.

    Mocht je nog vragen hebben willen we je adviseren om telefonisch contact op te nemen met bovenstaand nummer en dossiernummer 386800 te vermelden.

    Onze excuses voor de vervelende ervaring.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen