Opgelost door Jumbo Supermarkten: Scherven in fruit potje 12+maanden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 345289
Gebruiker
Vavaenco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb scherven gevonden in het potje fruit van 12+ maanden, mijn man is terug gegaan naar de winkel En er is niemand bereikbaar. Deze klacht dient serieus genomen te worden en op zijn minst de vracht uit de winkel gehaald te worden.
Mijn zoontje heeft al een aantal happen genomen en hoop maar dat ie niks binnen heeft gekregen

De oplossing

Een melding maken zodat het opgelost wordt en de potjes terug halen/uit de winkel
Zodat er niet meer kindjes glas binnen kunnen krijgen.
Ik vindt het namelijk zeer ernstig dat er niet meteen iets aan gedaan wordt

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Elst,

    Om te beginnen willen wij u bedanken voor het vertrouwen dat u in Jumbo Supermarkten heeft gesteld. Wij vinden het daarom ook zeer spijtig dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze babyvoeding. Onze excuses hiervoor.

    Wij hebben u zojuist gebeld en hieruit is gebleken dat uw vrouw ook al een melding heeft gemaakt. Wij zijn dit momenteel nog aan het onderzoeken met onze leverancier. Zodra wij meer weten zullen wij dit ook aan je terugkoppelen in het dossier 176082.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 176082". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo supermarkten





Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vavaenco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Potje opgestuurd en dan gaan ze het onderzoeken ook met de leverancier Dus ben nog aan het afwachten wat we ervan terug horen Update: ik heb inmiddels een mail ontvangen dat het potje is ontvangen en ze het onderzoek starten Wacht nog op de uitslag hiervan
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen