Opgelost door Jumbo Supermarkten: Scherven in fruit potje 12+maanden

content Opgelost
Vavaenco

Ik heb scherven gevonden in het potje fruit van 12+ maanden, mijn man is terug gegaan naar de winkel En er is niemand bereikbaar. Deze klacht dient serieus genomen te worden en op zijn minst de vracht uit de winkel gehaald te worden.
Mijn zoontje heeft al een aantal happen genomen en hoop maar dat ie niks binnen heeft gekregen

Een melding maken zodat het opgelost wordt en de potjes terug halen/uit de winkel
Zodat er niet meer kindjes glas binnen kunnen krijgen.
Ik vindt het namelijk zeer ernstig dat er niet meteen iets aan gedaan wordt

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw van der Elst,

Om te beginnen willen wij u bedanken voor het vertrouwen dat u in Jumbo Supermarkten heeft gesteld. Wij vinden het daarom ook zeer spijtig dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze babyvoeding. Onze excuses hiervoor.

Wij hebben u zojuist gebeld en hieruit is gebleken dat uw vrouw ook al een melding heeft gemaakt. Wij zijn dit momenteel nog aan het onderzoeken met onze leverancier. Zodra wij meer weten zullen wij dit ook aan je terugkoppelen in het dossier 176082.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 176082". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Vavaenco
Potje opgestuurd en dan gaan ze het onderzoeken ook met de leverancier Dus ben nog aan het afwachten wat we ervan terug horen Update: ik heb inmiddels een mail ontvangen dat het potje is ontvangen en ze het onderzoek starten Wacht nog op de uitslag hiervan

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?