Opgelost door Jumbo Supermarkten: Service en Klantvriendelijkheid is dat zo moeilijk??? Jumbo

content Opgelost
J.P.J. Jacobs

Vandaag 30-5-2020 tijd 13.05 flinke rij buiten , vond ik niet erg. (Begrip) maar wat in de winkel bij de kassa gebeurde zeer veel onbegrip , liep voor te betalen naar Tabakscorner , deze kassa word gesloten voor mijn neus ,
ik sluit aan naast kassa 1 , 17 min. gewacht door problemen 2 klanten voor me , gaat plots na 14 min. wachten kassa 1 open , en trok zich nergens iets van aan .
Dit is zeer Klantvriendelijk van personeel Jumbo als je met twee krukken staat , klanten kassa 1 , 5stuks waren voor mij al buiten , Behulpzaamheid was totaal geen sprake van , wat ik wel heb in de Corona tijd , ik kom zelden op zaterdag , maar of ik nog kom ligt nu aan jullie , Hier was maar een woord voor schande voor een klant . Geen Sorry niets. En ijs ontdooit thuis.

Als Jumbo respect heeft reageren ze met klant , ben er enorm boos over ,
Dat zoiets niet mee gebeurt , dit heeft me geraakt , ben geen klager maar dit kon niet meer . ben benieuwd of ik gebeld word . Ik ben door Jumbo , gebeld klacht is Pos. opgelost , Met dank aan Klantenservice dat deze gemeld is.

Jumbo Supermarkten
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Als wij het zo lezen is dit geen prettige ervaring voor je geweest.
    Wij betreuren het dat je je niet met respect behandeld voelt.

Wij hebben je melding doorgestuurd naar de winkel en hebben de leidinggevende gevraagd om contact met je op te nemen.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat je snel weer met plezier bij onze winkels je boodschappen kunt doen.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?