Klacht Jumbo Supermarkten: slecht 3 laags toiletpapaier

sad Niet opgelost
teleurgesteld

Ik gebruik al jaren Jumbo (3 laags-24 rollen) toiletpapier. Altijd heel tevreden mee geweest. Maar de laatste tijd is het papier erg slecht. Is slecht geperforeerd en de 3 lagen laten los van elkaar. Heel irritant, Zal ze daarom ook nooit meer kopen.

papier weer verberen zoals het voorheen was

Jumbo Supermarkten
    Beste mevrouw/meneer,

Allereerst willen we je hartelijk danken voor het vertrouwen in onze producten. Wij vinden het zeer spijtig dat je een vervelende ervaring hebt gehad met ons product, Jumbo toiletpapier, en wij bieden je daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Hierbij willen je in ieder geval laten weten dat er een onderzoek loopt. Onze kwaliteitsafdeling is op de hoogte, op deze zijn alle verantwoordelijke partijen op de hoogte gesteld zodat we voldoende aandacht kunnen geven aan de melding.

We zullen in ieder geval binnen onze organisatie nagaan wat er verbeterd dient te worden om jouw ervaringen tot het verleden te laten behoren.

Jumbo Klantenservice

teleurgesteld
wordt onderzocht

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?