Klacht Jumbo Supermarkten: Slecht bijgehouden/ verekening op de digitale bon

@SEC

Het is nu al een paar keer voorgekomen dat de statie geld van de kratten ,
niet meer wordt mee verekend in de digitale bon. Als ik jullie er over e-mail
dan krijg ik vage antwoorden. Recent is het weer voorgekomen dat het statie geld niet is verekend. Jullie hebben gezegd dat ik het 2x vergoed zou krijgen , maar dit komt er ook weer bij. Dan heb ik het nog niet gehad over wat er nog van over blijft ,want door dat het zo slordig wordt bijgehouden. Weet je op het laatst niet meer om hoeveel statie geld het nog gaat.

Zeggen jullie het maar ik vindt het een chaos wat er wordt gedaan.
Je weet links van rechts niet meer op deze manier. ? In ieder geval nu al 3 kratten tegoed.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Canel,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij het online boodschappen doen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij willen dit graag voor je controleren. Graag zouden wij willen weten in hoeveel kratten de bestelling was geleverd en hoeveel kratten u retour heeft gedaan.

Zou u dit naar klantenservice@jumbo.com willen mailen, onder vermelding van "dossiernummer 126718". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?