Klacht Jumbo Supermarkten: Slechte Max Verstappen actie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325030
Gebruiker
Johannes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Uiteraard snap ik dat het een op=op actie betreft. Maar na het succes van 2017 is de Jumbo in 2018 weer ver voor de uiterste inleverdatum door de voorraad heen. Voor € 330 aan boodschappen gehaald in nog geen drie weken. En het resultaat... nee meneer deze zijn helaas uitverkocht. Conform de actievoorwaarden, dus ja de Jumbo heeft haar gelijk aan haar zijde. Maar wel bijzonder lullig om je klanten zo te bedienen. Ga er dan voor zorgen dat je auto's bij laat maken en vraag er dan bijvoorbeeld nog € 5 voor.
Weer voor € 330 aan spaarzegels de papierbak in... Hallo JUMBO !!!

De oplossing

Betere actievoorwaarden

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Buursma,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.

    We vinden het vervelend te horen dat u niet in het bezit bent gekomen van een actie code. Helaas had de Max Verstappen auto een gelimiteerde oplagen. Daarom is er gekozen voor een op=op actie. Onze excuses voor het ongemak.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johannes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Standaard reply. Zegels kunnen worden weggegooid
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen