Klacht Jumbo Supermarkten: Smoezen zonder oplossingen bij Jumbo

G. Zwolle

Mijn antwoord op uw reactie aangaande Klachtnr 1102759-1:
Niets waar ik iets aan heb. Jumbo schermt met het gegeven dat de vestiging in Oisterwijk te klein is voor het verkopen van het bewuste alcoholvrije drank. De schappen staan echter wèl vol met andere vergelijkbare dranken met en zonder alcohol en dan is er geen plaats voor een paar driepacks Bavaria 0,0% tequila flavor? In die bierschappen was ruimte genoeg kan ik u mededelen.
En anders moet ook Jumbo maar eens wat meer voorrang geven aan alcoholvrije dranken. Verder wordt er met geen woord gerept over het ondeskundige gewauwel van het personeel. Die weten dus echt helemaal niets hier omtrent, want als ik als antwoord krijg: het zal wel uitverkocht zijn of "we" verkopen dit waarschijnlijk niet meer" dan wordt het toch echt een heel ander verhaal. En dat te bedenken dat Jumbo binnenkort de vestiging van EMTE in Oisterwijk om gaat bouwen tot Jumbo zijn mijn verwachtingen nu al 0,0% net zoals die bij Bavaria Met tequila flavor. of krijgen we in ons dorp twee incomplete Jumbo supermarkten? Ik zou graag zien dat de beantwoorden/ster mijn klacht nog eens echt helemaal (serieus) leest en alle punten niet met standaard antwoorden uit het Jumbo-boekje beantwoordt, maar met een oplossing komt. Zo heb ik ook 40 jaar gewerkt: Oplossingsgericht naar de klant en niet de klanten met een kluitje het riet insturen. Wat dat doet u nu.

Neem uw cliënten serieus!

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Zwolle,

Zoals wij eerder hebben aangegeven kan ieder assortiment van ieder Jumbo supermarkt verschillen. Dit kan komen door onder andere schapruimte en lokale producten. Met name binnen onze branche is het zeer gebruikelijk om regelmatig ons assortiment te evalueren en zonodig aan te passen en hierin keuzes te maken wat we aanbieden per supermarkt.

Helaas is het gewenste product niet beschikbaar voor Jumbo Oisterwijk Fabriekspad. In onze online assortiment kunnen wij dit product wel voor u aanbieden en raden wij u aan om naar www.jumbo.com te gaan. Hier kunt u dit artikel bestellen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 1102759-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

G. Zwolle
Stoppen met onzinsmoezen te uiten. Als je je supermarkten wel vol weet te plempen met pallets vol kratten bier is er ook altijd plek voor een kleinverpakking. Maar dat dringt echt niet door bij de "serviceafdeling" van Jumbo. Zou me niets verbazen als het werknemers zijn die vroeger bij de gemeente gewerkt hebben: ingedut en zo flexibel als een betonnen muur.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?