Klacht Jumbo Supermarkten: Tampon V/S Pinda's

Gerrit

Bij het consumeren van een zak Jumbo zoute pinda's kwam ik tot mijn schrik een Tampon (al of niet gebruikt) wat bij mij heel onhygiënische gevoelens opriep daar het besmette bloed van iemand anders door mij genuttigd was.

Gekocht bij Jumbo te Waddinxveen

Ik verwacht een goede compensatie voor deze toch wel onhygiënische klacht en het zou fijn zijn dat het bedrijf waar deze pinda's verpakt worden een fikse audit gegeven wordt.

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer van Dijk,

Excuses voor het ongemak.
    Wij willen dit graag onderzoeken, wij zullen deze klacht dan ook doorsturen naar de leverancier. Echter hebben wij hier de streepjescode voor nodig.
    Graag ontvangen wij uw mail adres zodat wij u hier goed van op de hoogte kunnen houden.

Zou u ons een mail willen sturen naar klantenservice@Jumbo.com o.v.v. dossiernummer: 309061-1 inclusief de streepjescode van het product.
    Wij zullen vanuit de klantenservice uw klacht verder afhandelen.

Jumbo Supermarkten.
    Gerrit
    Ik zie nog geen resultaat v.w.b. mij tegemoetkoming voor het geleden ziekmakende ongemak. En ik heb vanochtend wederom de gevraagde streepjescode opgestuurd nu met foto. Want een berichtje sturen met we hebben de leverancier verwittigd schiet ik weinig mee op.
    Mvg
    Gerrit van Dijk

Gerrit

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?