Klacht Jumbo Supermarkten: Tassimo Latte Macchiato/Cappucino Pads (2x ontploft)

Amyhuijberts

Goedendag. Ik gebruik bijna dagelijks de Koffiepads van Tassimo voor mijn Tassimoapparaat en ben eigenlijk altijd heel tevreden. Nu is vorige week een pad ontploft in mijn apparaat: espresso voor latte machiato. De Koffiepad klapte en overal zat koffiedrats. Daarbij stroomde alle water/drats over mijn apparaat heen en kon ik de dure pad! weggooien. Nou kan dat best een xtje gebeuren geen probleem. Nu zette ik toenstraks Cappucino van Tassimo en gebeurde het opnieuw. Ik heb weer een half uur staan poetsen en de pads weer weg kunnen gooien. Dat vind ik persoonlijk en heel irritant en super zonde aangezien de pads ook vrij duur zijn.

Ik zou graag compensatie in de vorm van nieuwe pads willen krijgen van de jumbo. Het ging om 2 verschillende producten: Latte Machiato en Cappucino. Dit omdat ik enkele pads weg heb moeten gooien en daarnaast ook 2x 30 minuten kon poetsen omdat de pad was ontploft.

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?