Klacht Jumbo Supermarkten: te weinig assortiment op dit miment

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312655
Gebruiker
MSdD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jumbo Groningen Europapark sluit van 4 augustus tot 16 september 2018.
Nu al is er een enorme hoeveelheid van het assortiment niet meer te kopen.
Heel lastig.Je moet nu duurdere producten kopen om toch je boodschappen in huis te halen.
Dit is vooral lastig voor ouderen zonder auto, die dus afhankelijk zijn van deze Jumbo.

De oplossing

Boodschappen on-line bestellen en dan niet met een minimum van €50 maar gewoon gratis, bij hoeveel je ook besteld, natuurlijk niet 1 klein dingetje.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Hendriksen,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij Jumbo Groningen Euroborg en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 1179908-1 ". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MSdD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen