Klacht Jumbo Supermarkten: Toiletpapier eigen merk Jumbo 3-laags zeer slecht geworden

sad Niet opgelost
L.F.G. Staps

Al jaren gebruiken wij toiletpapier van Jumbo eigen merk 3-laags. Sinds 3 weken ervaren wij dat het papier dunner is geworden, de laagjes los komen van elkaar, stukjes papier loskomen van de rol en de rol losser opgerold zit. Al met al reden om te gaan zoeken naar een vervangend product. Graag een oplossing in deze Jumbo, anders wordt het toch het toiletpapier van de Lidl als dit niet veranderd.

Het papier weer naar het oude vertrouwde kwaliteit.

Hallo Jumbo!
    Graag voluit in de media, geen aandacht voor de klant!
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Staps,

Hartelijk dank voor je melding.
    Wij willen dit graag laten uitzoeken door onze leverancier.

Zou je ons de streepjescode en de productiecode van een van de verpakkingen kunnen doorgeven?
    Dan kan de leverancier gericht onderzoek gaan doen naar de oorzaak van jouw klacht.

Je kunt hiervoor reageren op deze melding via Klachtenkompas, of telefonisch via 0800-0220161.
    Jouw melding hebben we vastgelegd in dossiernummer 481969.

Jumbo Klantenservice
    L.F.G. Staps
    Inmiddels verpakking weg gegooid en is afgelopen donderdag de plasticbak geledigd.
    Als jullie de slechte partij willen zien dan kun je gewoon de winkel binnenlopen en een pak nemen.
    Het betreft alle verpakkingen. Afgelopen zondag in de Jumbo Wagnerplein Tilburg geweest en daar lagen ze ook.
    Tot zover mijn melding.

Groet,
    Bart Staps

L.F.G. Staps
Streepjescode opsturen. De verpakking had ik al weggegooid. In alle winkels lag slechte toiletpapier.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?