Klacht Jumbo Supermarkten: Verhoging prijzen al in December Jumbo voor de btw verhoging in Januari !!

sad Niet opgelost
Vot

Jumbo Gorssel verhoogt de prijzen nu a aanzienlijk waarom?
doe dit in januari, op deze manier verhoog je 2 x het is allemaal al duur genoeg.
Jullie pretenderen de goedkoopste te zijn maar ik neem nu toch echt wel de moeite om 1x in de week naar de Aldi of de Lidel te rijden om mijn wekelijkse boodscappen te gaan halen scheelt mij te veel per week. Jullie worden te groot en krijgen te veel het alleen recht. Ik hoop op wat meer gezonde concurrentie vooral in de dorpen .

Na denken wat ze doen en wanneer ze iets doen en niet stiekem in de duurste maand van het jaar alle prijzen verhogen.
In januari 2019 wordt alles al veel duurder door de BTW verhoging .

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Vot,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.

Prijzen van producten zijn aan marktontwikkelingen onderhevig, zoals prijswijzigingen in de keten, veranderingen in de kostprijs en/of prijsontwikkelingen bij andere supermarkten. Er zijn in de afgelopen weken inderdaad producten in prijs verhoogd, maar in dezelfde periode ook heel veel producten in prijs verlaagd. We meten voortdurend de prijzen bij supermarkten in heel het land. Als blijkt dat exacte dezelfde producten elders alsnog goedkoper zijn, passen wij volgens de laagsteprijsgarantie de prijs aan. Klanten kunnen bij Jumbo rekenen op altijd lage prijzen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 145380". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Vot
Ik vind de reactie een standaard verhaaltje met Een beetje makkelijke reden ! onderschat de intelligentie van de klant niet want, het feit blijft staan dat de prijzen van echt heel veel artikelen plotseling in december behoorlijk zijn gestegen. Dus geen oplossing voor mij en vele gezinnen met mij.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?