Klacht Jumbo Supermarkten: Verkeerde schapprijs.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 265565
Gebruiker
A.P.J.A. v Gog
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag (zondag 25 juni 2017) zoals bijna dagelijks ontbeten bij Jumbo Foodmarkt in Breda. Daarna nog wat boodschappen gedaan in de winkel.
Bij het scannen bleek de Radler Citroen 0.0% verkeerd geprijsd en dat betekent doorgaans dat je het product gratis krijgt. Ik heb daarop een medewerker aangesproken en die zei dat dat in dit geval niet kon omdat ...
- De scanprijs lager was dan de prijs op het schap. (dit is onjuist. Het gaat om
een verkeerde prijs zowel naar boven als beneden. De prijs is immers onjuist
en daar gaat het om).
- De volgende reden was dat ze tabak en alcoholische dranken niet gratis
mogen meegeven. (ook dat is onjuist omdat Radler 0.0% geen alcoholische
drank is. Er zit immers geen alcohol in).
- Vervolgens kreeg ik te horen dat het er mij alleen maar om ging om
producten gratis te krijgen. (ook dat is onjuist. Ik doe zo ongeveer al mijn
wekelijkse boodschappen bij de Jumbo Foodmarkt al sinds het bedrijf in
Breda geopend is.)
Kortom ...
Doorgaans ben ik erg positief over Jumbo Foodmarkt in Breda, maar vandaag heb ik een negatieve ervaring gehad.

Gewenste oplossing

Mag Jumbo zelf verzinnen.
Voorlopig ben ik te boos, vooral over de laatste opmerking.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren.
    We stellen uw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit van onze Jumbo winkels verder te optimaliseren.

    Wij vinden het zeer spijtig om uw ervaring in de Foodmarkt in Breda te lezen. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke medewerker van Jumbo Foodmarkt Breda. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

    Wij gaan er van uit dat de klacht naar uw tevredenheid opgelost wordt. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoort onze klantenservice dit graag van u. Wanneer u vragen heeft over de melding kunt u verwijzen naar dossiernummer 679782-1.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Supermarkten

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen