Klacht Jumbo Supermarkten: Verkoop product over datum en de dienstverlening

Andrea

Ik heb op donderdag 5 maart boodschappen gedaan bij de jumbo in Kaatsheuvel. Ik kocht daar twee optimel drinkyoghurt. Mijn vriend drinkt er van het weekend eentje op en tot mijn verbazing zie ik dat er een datum van 4 maart op staat. Ik kijk op die andere en daar staat 29 februari op. Ik ben vandaag teruggegaan naar de jumbo. Ik heb mijn geld terug gehad maar moest vragen om twee nieuwe. Toen zei ze ja die kun je kopen ik heb je net je geld teruggeven. Ik Vind het schandalig.

Ik ga ervan uit dat als je een product verkoopt dat over de datum is dat je Dam je geld terug krijgt en het product gratis krijgt met oprechte excuses.

Andrea
    Hallo,

Heel erg jammer dat er niet op mijn klacht gereageerd wordt.
    Jumbo Supermarkten
    Beste,

Wij garanderen dat onze producten minstens tot en met morgen houdbaar zijn. Vind je ondanks onze zorg in de winkel toch:

Een product met de datum van vandaag, dan krijg je het gratis mee als dank voor je melding.
    Een product met een verstreken houdbaarheidsdatum, dan ontvang je als dank voor de melding één exemplaar van het betreffende product met een goede datum gratis.

Uitgezonderd zijn producten die voor Jumbo één dag verkoopbaar zijn, zoals dagvers brood, vers afgebakken snacks, vers geperst sap uit de sapmachine en de krant. Dit geldt ook voor producten die onze versspecialisten en koks in de winkel vers samenstellen, zoals pizza’s, wokgerechten, stamppotjes, kibbeling, korstschelpen, yoghurt uit de yoghurttap en sushi.

De winkel heeft conform de 7 zekerheden gehandeld. Het is of je geld terug (het product is gratis) of een nieuw product. Voor meer informatie verwijs ik je naar onze website: www.jumbo.com

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?