Klacht Jumbo Supermarkten: Verminderde smaak bij Australië shiraz huiswijn!

Klachtnummer
# 365265
Gebruiker
Eamanefaith
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste jumbo, wij houden van jullie huiswijn! Specifiek de Australi√ę robuust shiraz. Deze is kort geleden "vernieuwd en verbeterd". Maar dat is niet het geval! De smaak is compleet anders! De krachtige houtsmaak is weggevallen!! Het proeft nu doffer en minder vol... Ik hoop dat jullie deze feedback waarderen!

De oplossing

Het zou super zijn als de samenstelling aangepast worden, of terug naar het oude recept!

2 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte Heer/Mevrouw Bree,

    Hartelijk dank voor je melding.
    Wij hebben deze vastgelegd in dossiernummer 300602.

    Jouw melding hebben wij doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling waarbij wij om een reactie hebben gevraagd.
    Zodra wij het antwoord hebben ontvangen komen wij hier bij je op terug.

    Zou je in de tussentijd nog een vraag willen stellen, kun je ons bereiken op 0800-0220161.
    Als je het dossiernummer meldt, dan kunnen onze collega's je verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Bree,

    Wij hebben je melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.
    Zij geven aan dat er aan het recept niets is veranderd.
    Alleen de vormgeving van de fles en het etiket zijn veranderd.

    Natuurlijk betreuren wij het dat je deze ervaring hebt met deze wijn.
    Wij gaan deze extra controleren of deze blijft voldoen aan onze eisen en indien nodig actie ondernemen.

    Verder mag je altijd gebruik maken van onze 7 zekerheden.
    Niet te vreden? Geld terug.
    Je ontvangt in de winkel bij de servicebalie je geld terug.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen