Opgelost door Jumbo Supermarkten: verrot fruit
Details
De klacht
IK heb nu al meerdere malen ervaren dat het fruit van de JUMBO van zeer slechte kwaliteit is. Afgelopen vrijdag 9 augustus had ik groente en fruit gekocht. Echter lagen er op maandag 12 augustus al 3 zeer zeer beurse wilde perzikken en een beschimmelde en zompig zachte sinasappel in de fruitmand. Waarna ik in de groentelade een door en door verrote broccoli aan trof. Dit is niet de eerste keer dat het fruit zo snel oud/ bedorven is, bananen zijn meestal binnen een dag van groen ineens helemaal bruin. Wortelen uit een zakje hebben ook al meerdere malen de houdbaarheidsdatum niet gered, ondanks dat deze gewoon in de koelkast bewaard werden.Ik heb alle producten weggegooid omdat het niet meer te eten was. Echter ben ik niet naar de winkel van JUMBO gegaan, dit omdat ik mijn aankoop bon zaterdags al had weggegooid.
De oplossing
Ik verwacht bij de slogan een goede prijs kwaliteit verhouding, ook echt betere kwaliteit, tevens zou ik graag mijn geld terug willen.Wellicht zou de supermarkt zijn kwaliteit van groeten en fruit kunnen verbeteren
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.