Opgelost door Jumbo Supermarkten: verrot fruit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31805
Gebruiker
dukkie-kwak
Datum
7 reacties

Details

De klacht

IK heb nu al meerdere malen ervaren dat het fruit van de JUMBO van zeer slechte kwaliteit is. Afgelopen vrijdag 9 augustus had ik groente en fruit gekocht. Echter lagen er op maandag 12 augustus al 3 zeer zeer beurse wilde perzikken en een beschimmelde en zompig zachte sinasappel in de fruitmand. Waarna ik in de groentelade een door en door verrote broccoli aan trof. Dit is niet de eerste keer dat het fruit zo snel oud/ bedorven is, bananen zijn meestal binnen een dag van groen ineens helemaal bruin. Wortelen uit een zakje hebben ook al meerdere malen de houdbaarheidsdatum niet gered, ondanks dat deze gewoon in de koelkast bewaard werden.
Ik heb alle producten weggegooid omdat het niet meer te eten was. Echter ben ik niet naar de winkel van JUMBO gegaan, dit omdat ik mijn aankoop bon zaterdags al had weggegooid.

De oplossing

Ik verwacht bij de slogan een goede prijs kwaliteit verhouding, ook echt betere kwaliteit, tevens zou ik graag mijn geld terug willen.
Wellicht zou de supermarkt zijn kwaliteit van groeten en fruit kunnen verbeteren

7 reacties

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Van Geffen, Bedankt voor uw reactie. Graag vernemen we van u welk filiaal dit betreft zodat we uw melding optimaal kunnen behandelen. Met vriendelijke groet,
    Jumbo consumentenservice
  2. Auteur
    dukkie-kwak
    Datum
    Het betreft de jumbo op de Da Costasingel in hazerswoude rijndijk.
    Bedankt voor u snelle reactie.
    Mvg, Roos van Geffen
  3. Auteur
    dukkie-kwak
    Datum
    Het betreft de jumbo op de Da Costasingel in hazerswoude rijndijk.
    Bedankt voor u snelle reactie.
    Mvg, Roos van Geffen
  4. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Van Geffen
    Bedankt voor uw snelle reactie. We hebben uw melding in onze eigen systeem ingevoerd. We gaan uw opmerking intern behandelen. Daarna komen we er bij u op terug.
    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Consumentenservice
  5. Auteur
    dukkie-kwak
    Datum
    Dankuwel.
    Ik zie de reactie tegemoet
    Groeten Roos van geffen
  6. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte mevrouw Van Geffen,Onze welgemeende excuses dat u niet tevreden bent over onze Groente & Fruit.
    Wij lopen minimaal 3 keer per dag een kwaliteits ronde en proberen daardoor de kwaliteit van al onze producten te waarborgen.
    Uiteraard krijgt u uw geld terug en een vervangend product als u de volgende keer in onze winkel bent, want wij vinden uw tevredenheid erg belangrijk.
    Wij zullen nog beter en vaker onze producten controleren zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden en u met een gerust hard kan winkelen in onze winkel.Met Vriendelijke Groet,
    Eelko Struikman
    Chef Aardappelen, Groente & Fruit
    Jumbo Hazerswoude-Rijndijk
  7. Auteur
    dukkie-kwak
    Datum
    Hoe en wanneer kan ik lang komen in jumbo hazerswoude rijndijk om de oplossing te realiseren?
    Groeten roos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dukkie-kwak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen